רומני: אובמה מתנהג הרבה יותר גרוע מכל מה שיכולתי לצפות"

    דוד לזר No Comments on רומני: אובמה מתנהג הרבה יותר גרוע מכל מה שיכולתי לצפות"
    7:45
    03.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ס"ה – ס"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע שקיים מיט רומני – מי שהיה המועמד המתחרה של אובמה בבחירות 2012, נאם רומני ואמר ש"אובמה מתנהג הרבה יותר גרוע מכל מה שיכלתי לצפות".

    הוא הביא כדוגמא לכך את מצוקת הכלכלה בארה"ב ואת המצב הביטחוני בעיראק ובסוריה.

    למרות שמשתתפי האירוע שרו בקול רם "רומני לנשיאות" רומני לנשיאות", בכל זאת התחמק רומני כמה פעמים לשאלת הכתבים האם ישוב להתמודד על נשיאות ארה"ב.

    בעת התמודדותו של רומני לנשיאות ב-2012, הגיע רומני לביקור בן יומיים בישראל. בראיונות שהעניק לתקשורת, אמר: "לישראל מגיע יחס הרבה יותר טוב מזה שקיבלה בשנות כהונתו של אובמה כנשיא. אתם ידידי-אמת שלנו, אתם בעלי-ברית שלנו, אתם חולקים אתנו ערכים משותפים. לא הגיע לכם כשהנשיא אובמה נשא דברים בפני עצרת האו"ם ומתח עליכם ביקורת לקול תשואות נציגי מדינות עוינות".

    "אצלי, כנשיא, זה לא יקרה… אני אתייחס לאלפי הטילים שנורים על ישראל מרצועת עזה נגד ישראל. אני גם חושב שהנשיא דיבר על חזרה לגבולות 67'. אני חושב שהם בלתי ניתנים להגנה, ולפעול בתור מי שמנהל משא ומתן בדרך שבה לא מכירים במאמץ של ישראל להגיע להסכם שלום שיבטיח את קיומה – זה אינו הצעד או הכיוון הנכון של ארצות הברית… יש לי מחויבות לנקוט כל אמצעי אפשרי כדי למנוע מאיראן להיות גרעינית".



    0 תגובות